Vet ni vad som händer imorn!?




....Kate moss släpper sin vår och sommar kollektion för topshop! =D


Jag älskar hennes kläder, här nedan får vi se en liten del av den.

Är inte linnet till höger hur gulligt som helst?! till sommaren...åååh, lite solbränd... det blir en hit! =D






Idag ska jag lägga mig tidigt.. Imorn tidigt på morgonen ska jag till Gävle!..... vad gör man i Gävle tänker ni.

Det är värsta shoppingstället visste ni inte det?.... haha . nej inte alls.... VERKLIGEN inte alls.
Jag ska åka och hälsa på mina släktingar där. Men jag kommer tillbaka samma kväll.

Får se hur det blir med uppdateringen.

Nu ska jag äta upp min ananas här sen tror jag faktist jag ska sova, så jag säger God Natt nu

... God Natt! sov gott people =)

Kommentarer
Postat av: Leia

Där ser man! =)

2009-04-02 @ 14:18:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0