EN SPINDEL!



SERIÖÖÖÖÖÖST! varför finns spindlar?!

Jag vaknade för 40 min sen typ, låg och kollade på Tyra, råkade kolla upp i taket och såg det HÄR!
Jag fick världens panik, ont i magen typ svårt att andas. Ni förstår inte hur rädd jag är för spindlar.
Jag har aldrig träffat på någon som tror mig när jag säger att jag hålller på att dööö! när jag ser en spindel.

Nu måste jag kolla på den var femte sekund bara för att se att den lilla jäveln inte är påväg någonstans.
Om den börjar krypa då spyr jag! seriööst!

åååååh..det känns som jag har 100 spindlar över heela kroppen!

Jag kan inte döda dom heller för jag tycker synd om dom, och det är äckligt. Men om jag måste välja mellan att sova i rummet med en spindel eller döda den måste den tyvär dööö!

Men jag brukar slänga skor på dom tills dom dör eller så dammsuger jag upp den (måste hålla mig på minst 3 meters avstånd såklart) och tejpar för hålet så dom inte kan krypa ut igen.

Förresten finns det spindlar som hoppar?!... svara inte på det, jag vill inte veta. 

Det är min största mardröm, att en spindel ska hoppa på mig.





USH!USH!USH!

Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

fin blogg, allt bra med dig idag då?



kram:)

2009-04-01 @ 17:03:29
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅ DIN CRAZY LOCA DÖDA BARA MUTHAFUKKAN! /Gloriana puZZ

2009-04-02 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0