.....



Hej sötnosar!

Nu är jag tillbaka.... Hela dagen har jag spenderat i Gävle.

Om jag ska vara helt ärlig nu så var jag på begravning. Rikitgt jobbigt var det... jag grät som en bebis... Begravningar finns det något jobbigare?... nej... personen vars begravning vi var på, hade sagt  att vi som kom inte fick ha svart på oss...  Men det blev nästan hel svart outfit för mig ändå, en grå topp fast med en svart kavaj över då... det skulle kännas så fel att komma med en ... gul,lila eller blå topp.. typ hej kolla på mig. Nej det var tur att jag hade en väldigt diskret klädsel eftersom alla andra gick i svart iallafall.

Och vi måste alla skänka pengar till sos barnbyar också, som ett minne av personen. Säger inte det väldigt mycket.. vilket gott hjärta personen hade.

Nu vill jag inte tänka mer på det... ush får tårar bara jag tänker på det.

Men nu förstår ni varför jag inte har uppdaterat alls idag iallfall.

Vilket väder vi hade idag då =D .. tom i Gävle var det varmt.
 
Imorn tror jag att jag ska göra ett nytt försök på skinnjackan haha... hoppas på bättre den här gången. Annars får jag nästan ta det som Guds sätt att säga att jag inte ska ha skinnjacka helt enkelt! mmm =)

Fick bra nyheter nu när jag kom hem.. YES! jag ska få tillbaka pengar.. skattepengar... fyfan vad sur jag kommer bli den dagen jag kommer få betala tillbaka pengar.. åååh hoppas verkligen den dagen aldrig kommer... neverevereverever!

=D Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0