Face mask


Här är några bra tips på ansiktsmasker


FÖR TORR HY

1

* Avokado

*
honung


2

*
Banan

*honung

*äggula          


FÖR OLJIG HY

1

*
Jordgubbar

*honung

2

*tomat

*gurka

*citron


Jag har en som jag brukar göra ungefär en gång i veckan.

Jag använder mig av olivolja och socker bara,
det blir som en skrubb som jag sen sköljer av med vatten.

huden blir jättemjuk men lite för oljig för att kunna gå ut samma dag.
Jag gör alltid den här på kvällen sen tvättar jag ansiktet som vanligt morgonen efter.
Min hy blir väldigt mycket torrar nu på vintern så den här är super för mig.




                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

perfekt!



Behöver alla tips jag kan få!

2010-01-13 @ 16:47:10
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig :)

2010-01-13 @ 17:31:19
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Anonym - Vad bra att jag kunde hjälpa. :)



julia - Allt är bra med mig vad gulligt att du frågade, hoppas allt är bra med dig också. :)



KRAMKRAM

2010-01-14 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0